If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Майтап, ама аз съм пробвал върху пластмасов фар с чука. Е не се счупи.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
имам един въпрос, мнението на мъри го знам, но искам да чуя и второ и трето:
та, егр и дпф ги разкарахме като хората, и сега има вече живот в тая кола.
останаха по една или друга причина вихровите клапи.
въпроса ми е
по добре ли е да се сменят с нови ?
по-добре ли е да се махнат съвсем ?
аз си мисля че за да са там значи имат някаква задача (не че и егра и дпфа не са така, ама при тях май минусите са повече)
евентуално като за моята колко струва да се сменят с нови?
Вихровите клапи са най безмислената част в тази кола, ефекта им е толкова смешен, а да не говорим каква потенциална опасност крият да се отдели парче и да ходи в мотора. Отделно като се свали всмукатела и отвори се разкрива невероятна гледка !
Махай ги !
Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Вихровите клапи са най безмислената част в тази кола, ефекта им е толкова смешен, а да не говорим каква потенциална опасност крият да се отдели парче и да ходи в мотора. Отделно като се свали всмукатела и отвори се разкрива невероятна гледка !
Махай ги !
така съм решил, просто ме интересуват и други мнения освен тея в полза на махането им.
Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers
Имаш ли представа колко струва нов колектор за 2.4,защото се меня целия колектор ?????? Около 4 пъти колкото струва процедурата по махането им !!!!!!!
те тва ме интересуваше, не точно колко е, а има ли смисъл.
виж някой неща са скъпи но си заслужава да се оправят, докато има и евтнини които не заслужават ремонт.
по съм склконен да ги разкарам, чета все повече мнения, рпотив тях. но на много места пише да се махнат като се износят преди да се скапят съвсем. а моите са пътнички май отдавна
Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers
те тва ме интересуваше, не точно колко е, а има ли смисъл.
виж някой неща са скъпи но си заслужава да се оправят, докато има и евтнини които не заслужават ремонт.
по съм склконен да ги разкарам, чета все повече мнения, рпотив тях. но на много места пише да се махнат като се износят преди да се скапят съвсем. а моите са пътнички май отдавна
Отдавна са за изхвърляне твойте
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
те тва ме интересуваше, не точно колко е, а има ли смисъл.
виж някой неща са скъпи но си заслужава да се оправят, докато има и евтнини които не заслужават ремонт.
по съм склконен да ги разкарам, чета все повече мнения, рпотив тях. но на много места пише да се махнат като се износят преди да се скапят съвсем. а моите са пътнички май отдавна
Като скоро препатил, мога да ти кажа, че гуем камик ми падна от сърцето като ги махнах. Когато ми разглобиха колектора ми казаха, че пеперудите са нови....явно предишния собственик го е сменял....но въпреки това ги махнах. Иначе нов колектор е около 1200-300 лв. Имай предвид, че след като свалиш колектора и отстраниш гадинките, трябва да минеш през стругар за затапване на отворите. Аз го разбрах по трудния начин....с второ разглабяне
Иначе колата е перфектна....може би има нещо вярно в това, че разхода в ниските се вдига малко, но не е болка за умиране.
Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA
Като скоро препатил, мога да ти кажа, че гуем камик ми падна от сърцето като ги махнах. Когато ми разглобиха колектора ми казаха, че пеперудите са нови....явно предишния собственик го е сменял....но въпреки това ги махнах. Иначе нов колектор е около 1200-300 лв. Имай предвид, че след като свалиш колектора и отстраниш гадинките, трябва да минеш през стругар за затапване на отворите. Аз го разбрах по трудния начин....с второ разглабяне
Иначе колата е перфектна....може би има нещо вярно в това, че разхода в ниските се вдига малко, но не е болка за умиране.
Чак пък стругар.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment