Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • може ли някой да ми препоръча фирма за ксенон?бях със някакъв китайски ксенон но хич не свети и го махнах и с нормалните си крушки пак нещо не ме кефи
    sigpic 155ex 159ex 530new

    Comment


    • някой знае ли как се разглобява фара след като е свален от колата?
      sigpic 155ex 159ex 530new

      Comment


      • Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
        някой знае ли как се разглобява фара след като е свален от колата?
        Мууни го с чука, де..а ниговото мами.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Мууни го с чука, де..а ниговото мами.

          Майтап, ама аз съм пробвал върху пластмасов фар с чука. Е не се счупи.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
            Майтап, ама аз съм пробвал върху пластмасов фар с чука. Е не се счупи.
            Удари го в някой ъгъл,да видиш дали не се чупи
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • имам един въпрос, мнението на мъри го знам, но искам да чуя и второ и трето:

              та, егр и дпф ги разкарахме като хората, и сега има вече живот в тая кола.

              останаха по една или друга причина вихровите клапи.

              въпроса ми е
              по добре ли е да се сменят с нови ?
              по-добре ли е да се махнат съвсем ?

              аз си мисля че за да са там значи имат някаква задача (не че и егра и дпфа не са така, ама при тях май минусите са повече)

              евентуално като за моята колко струва да се сменят с нови?
              Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

              Comment


              • Първоначално публикувано от voododoll Покажи съобщение
                имам един въпрос, мнението на мъри го знам, но искам да чуя и второ и трето:

                та, егр и дпф ги разкарахме като хората, и сега има вече живот в тая кола.

                останаха по една или друга причина вихровите клапи.

                въпроса ми е
                по добре ли е да се сменят с нови ?
                по-добре ли е да се махнат съвсем ?

                аз си мисля че за да са там значи имат някаква задача (не че и егра и дпфа не са така, ама при тях май минусите са повече)

                евентуално като за моята колко струва да се сменят с нови?
                Вихровите клапи са най безмислената част в тази кола, ефекта им е толкова смешен, а да не говорим каква потенциална опасност крият да се отдели парче и да ходи в мотора. Отделно като се свали всмукатела и отвори се разкрива невероятна гледка !
                Махай ги !
                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                Comment


                • Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                  Вихровите клапи са най безмислената част в тази кола, ефекта им е толкова смешен, а да не говорим каква потенциална опасност крият да се отдели парче и да ходи в мотора. Отделно като се свали всмукатела и отвори се разкрива невероятна гледка !
                  Махай ги !
                  така съм решил, просто ме интересуват и други мнения освен тея в полза на махането им.
                  Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от voododoll Покажи съобщение
                    имам един въпрос, мнението на мъри го знам, но искам да чуя и второ и трето:

                    та, егр и дпф ги разкарахме като хората, и сега има вече живот в тая кола.

                    останаха по една или друга причина вихровите клапи.

                    въпроса ми е
                    по добре ли е да се сменят с нови ?
                    по-добре ли е да се махнат съвсем ?

                    аз си мисля че за да са там значи имат някаква задача (не че и егра и дпфа не са така, ама при тях май минусите са повече)

                    евентуално като за моята колко струва да се сменят с нови?
                    Имаш ли представа колко струва нов колектор за 2.4,защото се меня целия колектор ?????? Около 4 пъти колкото струва процедурата по махането им !!!!!!!
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Имаш ли представа колко струва нов колектор за 2.4,защото се меня целия колектор ?????? Около 4 пъти колкото струва процедурата по махането им !!!!!!!
                      те тва ме интересуваше, не точно колко е, а има ли смисъл.

                      виж някой неща са скъпи но си заслужава да се оправят, докато има и евтнини които не заслужават ремонт.

                      по съм склконен да ги разкарам, чета все повече мнения, рпотив тях. но на много места пише да се махнат като се износят преди да се скапят съвсем. а моите са пътнички май отдавна
                      Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от voododoll Покажи съобщение
                        те тва ме интересуваше, не точно колко е, а има ли смисъл.

                        виж някой неща са скъпи но си заслужава да се оправят, докато има и евтнини които не заслужават ремонт.

                        по съм склконен да ги разкарам, чета все повече мнения, рпотив тях. но на много места пише да се махнат като се износят преди да се скапят съвсем. а моите са пътнички май отдавна
                        Отдавна са за изхвърляне твойте
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от voododoll Покажи съобщение
                          те тва ме интересуваше, не точно колко е, а има ли смисъл.

                          виж някой неща са скъпи но си заслужава да се оправят, докато има и евтнини които не заслужават ремонт.

                          по съм склконен да ги разкарам, чета все повече мнения, рпотив тях. но на много места пише да се махнат като се износят преди да се скапят съвсем. а моите са пътнички май отдавна
                          Като скоро препатил, мога да ти кажа, че гуем камик ми падна от сърцето като ги махнах. Когато ми разглобиха колектора ми казаха, че пеперудите са нови....явно предишния собственик го е сменял....но въпреки това ги махнах. Иначе нов колектор е около 1200-300 лв. Имай предвид, че след като свалиш колектора и отстраниш гадинките, трябва да минеш през стругар за затапване на отворите. Аз го разбрах по трудния начин....с второ разглабяне
                          Иначе колата е перфектна....може би има нещо вярно в това, че разхода в ниските се вдига малко, но не е болка за умиране.
                          Alfa Romeo 159SW, 2.4 JTD, 06, remap, no EGR, no DPF, no "peperudk`s", no eco friendly, a.k.a. THE BLACK MAMBA

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от vudi Покажи съобщение
                            Като скоро препатил, мога да ти кажа, че гуем камик ми падна от сърцето като ги махнах. Когато ми разглобиха колектора ми казаха, че пеперудите са нови....явно предишния собственик го е сменял....но въпреки това ги махнах. Иначе нов колектор е около 1200-300 лв. Имай предвид, че след като свалиш колектора и отстраниш гадинките, трябва да минеш през стругар за затапване на отворите. Аз го разбрах по трудния начин....с второ разглабяне
                            Иначе колата е перфектна....може би има нещо вярно в това, че разхода в ниските се вдига малко, но не е болка за умиране.
                            Чак пък стругар.
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от vudi Покажи съобщение
                              Иначе колата е перфектна....може би има нещо вярно в това, че разхода в ниските се вдига малко, но не е болка за умиране.
                              Определено се вдига, преди турбото сработваше на 2000 оборота на първа

                              сега е де да знам някъде около 1700-800, че и по рано.

                              пеперудите ше ги махна, 100%
                              Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

                              Comment


                              • Монтаж на партктроник

                                За да не отварям нова тема, ще питам тука.

                                Дайте съвет, къде могат да ми монтират парктроник?
                                Парктроника съм го купил и е боядисан само трябва да се монтира.

                                Благодаря предварително.

                                Comment

                                Working...
                                X